Mar 2, 2009

Snor in the city
Helgen har gått i förkylningens tecken. Dock har jag hunnit med en hel del trots att jag varit förkyld. Fast fredagskvällen var bara så beige. Jag låg mest och slöglodde på TV.

På lördagen var det dags för årets första BGB dvs Big Gay Brunch. Det var dessutom en födelsedagsfest. Festen började klockan ett på eftermiddagen på en restaurang på samma gata som jag bor på. Det var behändigt att trava över dit på ett par minuter. Vid två var jag rejält salongsberusad på mimosas. Fram emot fyratiden så var festen över och jag staplade hem rejält dragen. Jag slocknade i sängen i ett par timmar och vaknade sedan upp bakis med huvudvärk. Resten av kvällen kurerade jag min baksmälla och förkylning.

Söndagen har varit minst lika bissy. Jag träffade M vid halv tre för att gå på sista dagen REA på Barneys Warehouse Sale. Vi fick köa in i affären och köa ut genom större delen av affären. Dock tog det inte så lång tid då jag visste precis vad jag ville ha. Jag snappade upp två italienska skjortor för endast 87 dollar dvs 783 kr. De hade kostat 3100 kr innan rean så jag tycker nog att jag gjorde ett kap. Bild på sagda skjortor kommer snart. Efter rean käkade M och jag brunch. Efter brunchen så var jag tvungen att tvätta. Under tvättandet så ringde M och bjöd mig hem till honom och P på middag. Det var trevligt att umgås med dem och äta en god pastamiddag. Nu är dock klockan mycket och jag måste sova. Det är ju dock arbetsdag imorgon.

2 comments:

Pinglan said...

Nä nä nä jag är INTE AVUNDSJUK! Jag gick ju på Ikea........

DOA said...

Du skulle ha blivit skräckslagen. Jag har sett kvinnor slåss inne på damavdelningen, precis som på film. Huga!