Jun 8, 2009

Allmänna händelser
Irritationsmoment: Min nya granne ovanför mig behagar välta över fläkten så att den brakar i golvet dvs taket precis ovanför huvudet klockan två på natten. Jag blir klarvaken och tvingas sedan lyssna på vibrationerna som sagda fläkt orsakar i min lägenhet. Resultatet är att jag varit aptrött idag. Jag skall strax upp och ringa på hos henne och ha ett allvarligt samtal angående fläkten. 


Underlig känsla: Äckelmagade slutar läsa här! Idag var jag på uppföljningsbesök hos farbror doktorn. Han kikade in i min näsa, gav avsvällande och fortsatte sedan med att suga ut utfyllnadsmaterial med ett litet rör kopplat till en vacumpump. Inte undra på att jag känt mig täppt. Jag har ju haft näsan full med bomull eller dylikt. Himla märklig känsla att känna någonting stort dras ut ur bihålorna. 

Minitriumf: Efter att ha rotat igenom en massa papper och inandats alldeles för mycket damm så har jag äntligen hittat mitt internationella vaccinationskort. Det tog ju bara två dagars letande. Snacka om att det var på ett säkert ställe. 


2 comments:

Anonymous said...

En pärm med labeln "Important Papers" kanske? ;) /Erik

DOA said...

Som jag kan lägga på ett bra ställe. ;-)