Jun 29, 2009

Prideparaden part I
Här kommer en bildparad av årets prideparad i New York. 

Så här upphetsad ser jag ut innan paraden.  Min kompis M är mer skeptisk.


Här är min kompis E tillsammans med M.


Paraden inläddes som vanligt av Dykes on Bikes.


Vad är väl pride utan lite färg?


Det var inte bara ballongerna som var färgglada.


Veteranerna från Stonewall som startade hela priderörelsen. 


Alla drugor är inte alltid eleganta.


En söt polis kom marscherande förbi. 


Det var varmt i solen så den ehm fina solhatten från Delta Airlines.


Till alla oss bögars stora glädje så var det varmt och kläder var onödiga. Mums!


Fiddle dee Ashley! The boys are indecent here in the big city!

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Underbart - jag blir alldeles lycklig när jag ser alla glada parad-deltagare!

Anonymous said...

Hälsa M! :-)

/EM