Jun 28, 2009

Happy Pride!
Det märks verkligen att det är pride i New York just nu. Mina kvarter i Chelsea svämmar över med bögar. Jag har precis kommit hem från Barracuda, min lokal bar som var knökfull med folk. Det var så nära man kan komma sex med kläderna på. Jag träffade min svenska kompis C från Philly där. Min irländske kompis M vägrade gå in så jag träffade honom utanför. Vi fick våra händer spådda av en transvestit utanför. Only in New York! Det var en kul upplevelse. Jag och M gav upp efter ett tag och gick och käkade en burgare på the Dish. Nu är jag hemma och skall strax gå och lägga mig. Min kompis E som är på besök är fortfarande på Barracuda. Vi får väl se när han dyker upp eller om han dyker upp.


2 comments:

Håkan Steenberg said...

Och vad berättade drugan om din framtid?

DOA said...

Hon berättade att jag skulle flörta mer eftersom jag var alldeles för introvert. Vilket i och för sig stämmer.