Jun 2, 2009

Post-op dag ett
Idag har jag varit hemma hela dagen förutom ett snabbt besök på apoteket för att hämta ut smärtstillande (vilket jag inte behöver) och antibiotika för att motverka infektion. 

Gårdagens stilla blödande har övergått till något slags snorande. Föga trevligt då snoret är blodblandat. Dock är det avsevärt mindre blod än igår så jag antar att jag är på bättringsvägen. 

 Se vilken ren och fin "drip pad" jag har under näsan. Sexy sexy!

Jag loggade in och kollade mitt jobbmail vilket var ett stort misstag. Jag hade jobbat hårt för att få den här veckan fri och på mindre än två dagar så har jag två "emergencies" som jag måste lösa. Nu är dessa i och för sig lösta, men roligare kan man ju ha när man är konvalecent. Apropå roligare så undrar jag varför dom riktigt snygga killarna stöter på mig online när jag inte kan träffa dem. Den här lilla puddingen ville homosexa med mig idag. Suck!


2 comments:

Håkan Steenberg said...

Skönt att du är på bättringsvägen! Du sa att du skulle köpa en bok att läsa under din post-op tid - vad blev det? Själv har jag just läst ut Anna Gavaldas senaste bok "Lyckan är en sällsam fågel". Den var mycket bra, precis som hennes andra böcker. Om du är för trött för att läsa, så rekommenderar jag Corbin Fischer. Jag är ju lite av en "Corbin Fischer junkie", och har precis laddat ner allt av "Josh". Han är min nya favorit.

DOA said...

Jag köpte Anne Rices bok The Vampire Armand. Jag måste säga att den är lite tråkig. Däremot så har jag mer nöje av att kolla på första säsongen av Damages med Glenn Close på DVD.