Jun 7, 2009

Lata sommardagar
Idag har jag haft en latdag och inte gjort någonting. Jag tog en promenad på Manhattan med min grande caramel frappuchino från Starbucks i högsta hugg och min iPod i öronen. Jupp, någon måste ju vara gay stereotyp i den här staden. 

Just nu sitter jag ute i den sommarvarma trädgården och myser med en kall öl. Det luktar grillos och sparvarna chirpar. Luftkonditioneringsaggregaten susar lite diskret i bakgrunden. Jag älskar mitt lilla krypin i Chelsea. Det känns nästan som att bo i en småstad när jag sitter på min uteplats. Fast hyran är ju definitivt mer storstadsmässig än lantlig. Smakar det så kostar det!

5 comments:

Håkan Steenberg said...

Det låter som en supermysig söndag!

DOA said...

Sedan så tillbringade jag resten av kvällen med att leta efter mitt internationella vaccinationskort, som ligger på något bra ställe. Suck!

Pinglan said...

Vilken skön söndag! :-D

DOA said...

Pinglan: Jo, jag behövde slappa lite och vila upp mig.

Livet på den mörka sidan said...

Chelsean minsann . Jag såg ett program om det häromdagen , helt underbart .Själv så bor jag i Sollentuna. Ogala .