Jun 25, 2009

Love, Lust and Rose Wine
Jag hade en träff med min mexikanska älskare ikväll efter jobbet. Jag lyckades fånga honom i New York mellan hans jobbresor till exotiska platser som Paris, Colombia och Mexico. Fasen till arbetsnarkoman. Han svarade på jobbmail på sin Blackberry mitt under förspelet. 

Tillslut fick jag dock honom att glömma jobbet. Vi kom inte ens in i sovrummet. Det blev den 60-talsinspirerade stilrena men ack så hårda soffan istället. Jag tror vi båda behövde släppa loss lite. Jag är alldeles varm och avslappnad nu. Fast det kan ju vara att jag känner av de två glasen rosevin som jag drack under kvällen. Nej, jag tror bestämt att det var allt homosexandet som gjort mig avslappnad och lugn.  

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Oj, oj, oj - att svara på jobbmail under förspelet...NOT good!

DOA said...

Welcome to New York!