Jan 31, 2009

Biopremiär!
Hela biopremiären höll på att gå i stöpet då biografen hade strulat till det. Jag hade köpt biljetter tidigt i veckan och då fått biljetter till salong 6. Tydligen så hade trycket varit stort på biljetter så föreställningen hade flyttats till salong 7. Turligt nog så kom vi på misstaget i tid för att få bra platser. Det hade varit lite tråkigt att sitta i salongen och plötsligt kommer filmen Slumdog Millionaire upp istället för Between Love and Goodbye.

Filmen var väldigt melodramatisk och handlade om ett förhållande som tar slut. Jag gillade starkt den lesbiska karaktären som hamnade mitt i hela karusellen mer eller mindre ofrivilligt då hon gifter sig med en av killarna så att han skall få stanna i USA. Kolla in trailern här.

Efter bion gick vi på efterfesten på XES för att gratulera min kompis. Jag hade inte planerat att stanna länge, men det blev ändå sent för musiken var bra och det fanns mycket snyggt att titta på. Tyvärr så fick jag inte sova tillräckligt imorse då klampfian till min granne ovanpå tydligen jobbar på lördagar. Hon klampade runt okristligt tidigt imorse. Jag är lite trötter idag. Snart skall jag dock gå till gymmet och träna lite för att pigga upp mig. 

No comments: