Jan 20, 2009

Årets bästa förslag!
Mitt ex D ringde från Los Angeles och pratade ut med mig om min arbetssituation. Han har haft det tufft i Los Angeles med jobb, men nu så har han faktiskt fått erbjudande om fast jobb efter att ha vikarierat i all oändlighet. Allt medans min lycka verkar har vänt.

Han föreslog faktiskt att vi skulle åka till Massachusetts och gifta oss för att jag skulle få stanna i landet. Tyvärr är det dock ingen lösning på mitt problem eftersom homo-äktenskap inte är godkända av den federala regeringen ännu. Det var dock årets bästa och gulligaste förslag!


Tyvärr så blir nog detta inte av i alla fall inte just nu.


4 comments:

Pinglan said...

Rackarns, men det kanske kan bli ändring nu ...

DOA said...

Jo, det kanske blir ändring så småningom. Nu har jag haft ett snack med min chef om förlängning av min tjänst och han var inte helt negativ till det. Fast han måste snacka med sin chef först.

Håkan Steenberg said...

Men...det är ju ett helt fantastisk, gulligt erbjudande - även om det inte skulle gå menar jag. INGEN har minsann gett MIG ett sånt erbjudande! Jag hade tackat ja på stående fot!

DOA said...

Jo, det var ett av de gulligaste frierier jag någonsin fått. Det var typ Hugh Grant stammande sorten av frieri. Nu var det dock kanske mer av rent tekniska skäl han friade men det värmde ändå.