Jan 31, 2009

En utekväll,
Min kompis B som jag skall åka på kryssning med kom till New York för att bo hos mig några dagar. Vi gick ut och käkade lunch och shoppade lite kläder. Jag lyckades hitta en T-shirt på rea som jag spanat på sedan länge. Det är en blå T-shirt med en gul häst tryckt på sidan av T-shirten. Fast hästen består av många små hästar. Supersnygg och kostade bara 20 dollar. 

Nu har vi precis varit ute en sväng i Hells Kitchen. Vi käkade middag på en finare hamburgarrestaurang. Vi snackar vita linneservetter och trendig inredning och inte Mac Donkan. Efter middagen så gick vi till Posh för några drinkar. Från Posh så gick vi till Therapy som var packat. Det var kul att se att stället återigen är populärt. Det var ett tag som stället var deprimerande öde. Nu var dock stället fullt med snygga 30-någonting med pengar och 20-någonting som gillar 30-någonting med pengar. Jag såg några riktiga puddingar där, men vid midnatt var både B och jag trötta så vi drog hem till Chelsea istället. Nu är det dags att sova. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Och hur går det med dietandet inför den där kryssningen ni ska åka på? Kommer du att vara den hetaste killen på båten?

DOA said...

Dieten har legat lite i baksätet. Det har blivit lite för många drinkar. Dock har jag tränat lika mycket som förut. Nu stundar några härliga veckor av tonfiskdiet. Förresten så tappade jag ett halvt kilo förra veckan.