Jan 30, 2009

High Life!
Idag är det äntligen fredag och humöret är bättre. Min mor är hemma från sjukhuset. Hon skickade ett kort SMS och meddelade att hemmet var ljuvt men att alla tabletter var blä. Själv har jag då skrivit på det frivilliga avgångspaketet. Det kändes superläskigt att läsa igenom alla stränga förmaningar om att det var "point of no return" när man väl skrivit på. Nu vet jag dock att min tjänst inte kommer att elimineras i första taget så det känns väl lite bättre. Fast det är läskigt värre.

Ikväll skall jag dock försöka glömma bort jobbeländet då jag skall gå på biopremiär. Min kompis film har premiär ikväll. Det är troligtvis utsålt och efter föreställningen är det frågestund med skådespelarna. I biljettpriset ingår dessutom en gratisdrink på efterfesten på XES. Gratis är gott!


Jag förväntar mig härlig gay melodrama! Musiken är dessutom underbart kitschig, Lillie & Sussie!

No comments: