Jan 25, 2009

Vardags-olyx
Här följer en liten bildrapport från min New York vardag. Idag så stod tvättning på agendan. Så här trendig är min tvättkasse från IKEA.

Med den så går jag ett kvarter till min tvättstuga som ligger på 8e Avenyn.


Det är den som syns med blå baldakin till höger i bilden. Den andra affären med blå baldakin som heter The Blue är en porraffär som är öppen 24-timmar om dygnet. Det är väldigt praktiskt om man behöver handla kondomer eller glidmedel mitt i natten. Behöver jag nämna att det är mest gayfilmer i affären.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Så praktiskt! Då har du något vettigt att göra när du väntar på att tvätten ska bli klar! Själv får jag nöja mig med korsord och tidningar.

DOA said...

Ja, nu är jag inte inne där så himla ofta måste jag erkänna. Jag går hem och pysslar medans tvätten tvättas. :-)