Jan 24, 2009

Vardagslyx
Idag har jag lyxat till det lite. Min kompis O som är frisör kom hem till mig och klippte mitt hår. Vi hade några cosmopolitans och snackade lite medans jag blev klippt. Jag klippte mig kortare än jag brukat göra på sistone. Jag ser minst 10 år yngre ut! Det känns trevligt. 

Nu skall jag snart gå över till P och M för att äta middag. Jag antar att min osäkra framtid kommer att diskuteras under kvällens lopp. Jag har kommit fram till att jag mår bra om jag pratar om min osäkra framtid. Att bara gå omkring och tänka på den gör mig bara hysteriskt stressad. Då är det bättre att vädra mina ideer.  

3 comments:

Pinglan said...

Så sant så! Så fungerar jag med! Prata, prata, prata och ventilera eländet så mår man bättre :-D

Håkan Steenberg said...

Fast att dricka Cosmopolitans, det är också ett bra sätt att må bättre.

DOA said...

Pinglan: Det är så sant så.

Håkan: Cosmopolitans är också bra speciellt då man pratar ut om eländet samtidigt.