Jan 19, 2009

Krisavbrott
Nu tänker jag inte skriva ett dugg om min stressiga arbetssituation utan jag tänker blicka tillbaka på nyårshelgen via lite bilder. 

Det är viktigt för oss som är gay att vara uppkopplade med ovärlden och därför behövs det ofta mer än en dator. Notera att cosmopolitans är viktiga för att hålla oss gays stärkta och väl hydrerade. 

Ibland så rör vi gays oss omkring i trendiga överdesignade miljöer. Här har vi en modernistisk miljö högt över Manhattans gatunivå. 


Det är tröttande att ständigt vara uppkopplad, trendig och snygg gay. Då kan det vara skönt att sova lite. 

2 comments:

Pinglan said...

Ha ha, detta var ju jätteskojjigt att följa. Mer Big brother DOA!

DOA said...

Jag har tänkt att jag måste fotodokumentera min vardag lite mer då jag kanske inte har så länge kvar här i New York.