Jan 1, 2009

Gott? nytt år
Nyårsfirandet gick inte riktigt som planerat. Middagen var trevlig och efter tolvslaget gick A (utsläppt från sjukhuset) och lade sig medans E och jag gick ut. Jag var dock inte ute länge. Jag gillade inte g lounge. Det var inte något roligt folk där. Dessutom så var dörrvakterna otrevliga. Jag stannade där en kort stund. Därefter gick jag till Barracuda. Fast på vägen dig så blev jag illamående och gick hem istället. Resten av natten tillbringade jag på toaletten kräkandes och med diarre. 

A sov lungt igenom mina ulkanden och E dök inte upp förrens vid lunch då han hade en bortamatch. Själv insåg jag att min mobil hade förlorat antennen och att jag inte fått Rs meddelanden om att träffas. Inte för att det hade spelat någon roll för jag var alldeles för sjuk för att lämna toaletten. Det verkar som om R är sur på mig för han svarar inte på mina SMS. 

Nu har jag precis rensat handfatsavloppet som var täppt då någon idiot hade kräkts i handfatet under natten. Hmmm...inte särdeles kul start på året.

No comments: