Jan 11, 2009

Späksäsongsrapportering
Igår så körde jag ett hårt träningspass. Jag började med att gå på löpband tills jag bränt 200 kalorier. Därefter körde jag styrka: 10 chin ups, 20 squats, 20 rygglyft, 20 armhävningar, 20 höga hopp, 20 sit ups, 15 armhävningar med smalt grepp och sist men inte minst 10 utfall på vardera ben. Efter detta gick jag tillbaka till löpbandet och upprepade detta två gånger. 

Idag blir det inte fullt så mycket hårdträning. Jag skall bränna 600 kalorier på löpbandet och köra lite styrka och core. 

2 comments:

Pinglan said...

oj, vad du är duktig! Jag var också och tränade i går. Är så lycklig för F och S har tre pass som går klockan åtta på kvällen denna termin dvs passar mig perfekt. Jag tog dock ett glas vin och två chokladtryfflar när jag kom hem he he..

DOA said...

Det är bra att du unnar dig lite av livets goda. Jag får avstå chokladtryfflar i några månader. Jag skall bli smärt som en vidja till kryssningen. :-)